ROBOTICĂ ( Frecvența: 1 ședință / săptămână ) |
Pentru a înţelege ce se întâmplă cu obiectele, copiii trebuie să le atingă, să le manipuleze și să realizeze experimente cu ele. Roboții aduc această interacțiune fizică în procesul de înțelegere a ingineriei și a programării.
Activitățile din cadrul opționalului de Robotică, ajută la dezvoltarea abilităților şi cunoștiințelor în domenii precum știință, tehnologie, inginerie și matematică (STEM).
Opționalul de robotică îi învaţă pe copii:să găsească răspunsuri și soluții la probleme diferite
|
INFORMATICĂ ( Frecvența: 1 ședință / săptămână ) |
Acest opțional se adresează copiilor care doresc sa facă primii pași în programare, rezolvând puzzle-uri de codificare și familiarizându-se cu concepte de programare de bază, cum ar fi secvențierea, condițiile, repetiția și variabilele.
Invatam, prin implementare de proiecte practice sub forma de joc, elemente si concepte de baza in programare, aceleasi concepte cu care lucreaza orice programator din lume, intr-un mediu de programare dezvoltat special pentru copii si recunoscut de catre specialisti ca fiind cel mai bun din lume: Scratch
În fiecare lecție, copii sunt introduși în noile concepte de codare într-un limbaj specific vârstei lor. Ei înțeleg mai întâi secvențierea printr-o serie de puzzle-uri de mișcare. Apoi învață să recunoască tiparele care se repetă și să aplice bucle pentru a-și face programele mai eficiente. Elevii explorează evenimente, acțiuni și declarații condiționale și aplică aceste concepte pentru a rezolva provocările de codificare.
Ce invatam?Animatia – creata prin derularea unor imagini suprapuse intr-un interval de timp
|